ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГЛОБАЛ СПЛІТ» провадить роботу з простроченою заборгованістю відповідно до Законів України «Про внесення змін до деяких законів України щодо захисту споживачів при врегулюванні простроченої заборгованості», «Про споживче кредитування» та регулятивних документів Національного Банку України та Кабінету Міністрів України.

Хто належить до захищених категрій
  1. Військовослужбовці Збройних Сил України, інших утворених відповідно до законів України військових формувань та правоохоронних органів спеціального призначення, Державної спеціальної служби транспорту, Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України, які проходять військову службу на території України;
  2. Військовослужбовці, які стали особами з інвалідністю внаслідок захворювання, пов’язаного з проходженням військової служби, чи внаслідок захворювання після звільнення їх з військової служби, пов’язаного з проходженням військової служби;
  3. Особи, які перебувають у полоні, особи, з якими втрачено зв’язок, особи, зниклі безвісти;
  4. Члени сімей військовослужбовців, які загинули, померли чи пропали безвісти.

Як що Ви є споживачем, якій відноситься до захищеної категорії осіб або його член сім’ї, просимо зв’язатися з нами за допомогою будь-якого засобу комунікації зазначних у контактній інформації.

Які підтвердні документи є підставою для припинення взаїмодії
  1. Для військовослужбовців Збройних Сил України, інших утворених відповідно до законів України військових формувань та правоохоронних органів спеціального призначення, Державної спеціальної служби транспорту, Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України, які проходять військову службу на території України, — підписана командиром (начальником, керівником) або особою, яка його заміщує, відповідного структурного підрозділу, в якому проходить службу такий військовослужбовець, або керівником територіального центру комплектування та соціальної підтримки, який здійснив заходи щодо призову споживача на військову службу, скріплена гербовою печаткою довідка за формою, встановленою Законом.
  2. Для військовослужбовців, які стали особами з інвалідністю внаслідок захворювання, пов’язаного з проходженням військової служби, чи внаслідок захворювання після звільнення їх з військової служби, пов’язаного з проходженням військової служби, — посвідчення інваліда війни.
  3. Для осіб, які перебувають у полоні, осіб, з якими втрачено зв’язок, осіб, зниклих безвісти, для членів сімей військовослужбовців, які зникли безвісти, — інформація, надана державним підприємством, яке виконує функції Національного інформаційного бюро, про те, що особа утримується в полоні або перебуває у заручниках держави- агресора, або включена до реєстру як така, з якою втрачено зв’язок, або зникла безвісти.
  4. Для членів сімей військовослужбовців, які загинули чи померли — посвідчення члена сім’ї загиблого.
Порядок і спосіб погашення простроченної заборговоності

Погашення заборгованості за кредитним договором здійснюється в порядку та у строки, що визначені кредитним договором та у відповідному повідомленні про відступлення права грошової вимоги, яке надсилається боржнику в установлені законодавством строки з дати відступлення права вимоги за кредитним договором. Заборгованість за кредитними договорами підлягає погашенню шляхом грошового переказу за наступними банківськими реквізитами:


Отримувач платежу: ТОВ «ГЛОБАЛ СПЛІТ»
Код за ЄДРПОУ: 41904846


Рахунок отримувача на вибір:
IBAN: UA 22 300346 0000026506026195501
Банк отримувача: в АТ «СЕНС БАНК»

IBAN: UA 72 305299 0000026503035000746
Банк отримувача: в АТ КБ «ПРИВАТБАНК»

IBAN: UA 38 322669 0000026506300374416
Банк отримувача: в ГУ АТ «ОЩАДБАНК» у м. Києві

IBAN: UA 66 300614 0000026502007793269
Банк отримувача: в АТ «Креді Агріколь Банк» у м. Києві


Призначення платежу: Погашення заборгованості за кредитним договором № ________від _________року, ПІП, РНОКПП: _____________

Порядок відступлення права вимоги за договором про споживчий кредит новому кредитору

ТОВ «ГЛОБАЛ СПЛІТ» (надалі – Товариство) має право відповідно до цивільного законодавства з урахуванням особливостей, встановлених Законом України «Про споживче кредитування» відступити право вимоги за договором про споживчий кредит (повністю або частково) на користь третіх осіб в будь-який час протягом строку дії цього договору без згоди позичальника.

Відступлення права вимоги за договором про споживчий кредит допускається фінансовій установі, яка відповідно до закону має право надавати кошти у позику, в тому числі на умовах фінансового кредиту, та/або послуги з факторингу. Відступлення прав
вимоги здійснюється на підставі договору, що укладається між кредитодавцем та новим кредитором.

У випадку відступлення права вимоги за договором про споживчий кредит новому кредитору або залучення колекторської(их) компанії(й) до врегулювання простроченої заборгованості, Товариство зобов’язане в строки, установлені законодавством від дати відступлення права вимоги за договором про споживчий кредит новому кредитору або залучення колекторської компанії до врегулювання простроченої заборгованості, повідомити позичальника про такий факт та про передачу персональних даних
позичальника, а також надати інформацію про нового кредитора або колекторську компанію відповідно (найменування, ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України, місцезнаходження, інформацію для здійснення зв’язку — номер телефону, адресу, адресу електронної пошти) використовуючи на власний розсуд один з таких способів: особисто, під час телефонних, відеопереговорів, шляхом надсилання текстових, голосових та інших повідомлень через засоби телекомунікації, у тому числі без залучення працівника кредитора, шляхом використання
програмного забезпечення або технологій, надсилання поштових відправлень із позначкою «Вручити особисто» за місцем проживання чи перебування або за місцем роботи позичальника.

Умови, за яких Товариство, розпочинає діяльність із врегулювання простроченої заборгованості, здійснює відступлення права вимоги за договором про споживчий кредит новому кредитору.

Товариство розпочинає роботу з першого дня прострочення та/або придбання кредитної заборгованості, вживаючи всі необхідні заходів для стягнення заборгованості. На досудовому етапі Товариство застосовує наступні інструменти комунікації з боржниками:

— недзвінкові комунікації (SMS-повідомлення, повідомлення в додатках-месенжерах,
електронні листи, паперові листи);
— дзвінки;
— особисті зустрічі.

У разі відмови боржника від співпраці, відсутності грошових коштів для погашення боргу, Товариство вживає наступні заходів для примусового стягнення заборгованості, що мають у своєму складі інструменти позасудового та судового врегулювання, щонайменше такі:

  1. Претензійно-позовна робота щодо стягнення боргу, предмета застави тощо.
  2. Вчинення виконавчого напису нотаріуса.
  3. Відкриття виконавчого провадження у Державній виконавчій службі або у приватних виконавців.

Товариство має право відповідно до цивільного законодавства з урахуванням особливостей, встановлених Законом України «Про споживче кредитування» відступити право вимоги за договором про споживчий кредит (повністю або частково) на користь
фінансових установ, які відповідно до закону мають право надавати кошти у позику, в тому числі на умовах фінансового кредиту, та/або послуги з факторингу в будь-який час протягом строку дії договору без згоди позичальника.

Порядок взаємодії зі споживачем фінансових послуг Товариства при врегулюванні простроченої заборгованості (вимоги щодо етичної поведінки)

Товариство та/або колекторська компанія здійснює взаємодію із споживачами фінансових послуг при врегулюванні простроченої заборгованості виключно шляхом:

  • безпосередньої взаємодії (телефонні переговори, особисті зустрічі). Проведення особистих зустрічей можливе виключно з 9 до 19 години, за умови що споживач не заперечує проти проведення з ним зустрічі та попередньо надав згоду на особисту зустріч під час телефонної розмови або окрему письмову згоду на це. Місце і час зустрічі підлягають обов’язковому попередньому узгодженню;
  •  надсилання текстових, голосових та інших повідомлень через засоби телекомунікації, у тому числі без залучення працівника Товариство та/або колекторська компанія, шляхом використання програмного забезпечення або технологій, з використанням контактних даних споживача, зокрема таких як електронна пошта, номери телефонів споживача, що були наданні останнім Товариство та/або колекторській компанії в процесі укладання, виконання та припинення договору про надання споживчого кредиту в будь-який спосіб, в тому числі, але не виключно через контакт-центр Товариство та/або колекторської компаній та/або в інший спосіб, що дає можливість підтвердити таку передачу даних споживачем;
  •  надсилання поштових відправлень із позначкою «Вручити особисто» за місцем проживання чи перебування або за місцем роботи споживача.

 Під час першої взаємодії Товариство та/або колекторської компанії із споживачем, його близькими особами, представником, спадкоємцем, поручителем, майновим поручителем або третіми особами, взаємодія з якими передбачена договором про споживчий кредит та які надали згоду на таку взаємодію, у рамках врегулювання простроченої заборгованості, Товариство та/або колекторська компанія зобов’язані повідомити споживачу:

  • своє повне найменування, номер телефону для здійснення зв’язку та адресу (електронну або поштову) для листування;
  • прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності) особи, яка здійснює взаємодію із споживачем, або ім’я та індекс, за допомогою якого Товариство та/або колекторська компанія однозначно ідентифікує особу, яка здійснює взаємодію, або зазначення про використання для взаємодії програмного забезпечення або технології, якщо взаємодія здійснюється без залучення працівника Товариство та/або колекторської компанії;
  • правову підставу взаємодії;
  • розмір простроченої заборгованості (розмір кредиту, проценти за користування кредитом, розмір комісії та інших платежів, пов’язаних з отриманням, обслуговуванням і поверненням кредиту), розмір неустойки та інших платежів, що стягуються при невиконанні зобов’язання за договором про споживчий кредит або відповідно до закону.

Після першої взаємодії по врегулюванню простроченої заборгованості, на вимогу споживача Товариство та/або колекторська компанія надає протягом семи робочих днів після такої взаємодії розрахунок простроченої заборгованості споживача, особисто або шляхом направлення листа на зазначену в договорі про споживчий кредит адресу (електронну або поштову), або в інший визначений таким договором спосіб.

Товариство та/або колекторська компанія не мають права за власною ініціативою повторно взаємодіяти із споживачем, його близькими особами, представником, спадкоємцем, поручителем або майновим поручителем до моменту надання вищевказаного розрахунку простроченої заборгованості, підписаного Товариство та/або колекторською компанію шляхом накладення аналога власноручного підпису та печатки уповноваженої особи Товариства або підписаного безпосередньо уповноваженою особою Товариства.

Моментом надання Товариством споживачу розрахунку простроченої заборгованості є будь-який із таких:

—  момент отримання Товариством та/або колекторською компанією, підтвердження направлення споживачу, розрахунку простроченої заборгованості — у разі направлення таких документів електронною поштою;

—  23 година 59 хвилин десятого робочого дня з дня направлення Товариством та/або колекторською компанією, рекомендованого поштового відправлення з описом вкладення, що містило розрахунок простроченої заборгованості споживача, або момент отримання повідомлення про вручення зазначеного поштового відправлення, якщо таке повідомлення отримано Товариством, раніше зазначеного 10-денного строку.

—  момент отримання Товариством та/або колекторською компанією, підтвердження про отримання споживачем повідомлення Товариства та/або колекторської компанії з розрахунком простроченої заборгованості – у разі направлення такого документу через месенджери (Viber, Telegram, Messenger).

Товариство та/або колекторська компанія, у встановленому Національним банком України порядку, здійснюють фіксування кожної безпосередньої взаємодії із споживачем, його близькими особами, представником, спадкоємцем, поручителем, майновим поручителем або третіми особами, взаємодія з якими передбачена договором про споживчий кредит та які надали згоду на таку взаємодію, за допомогою відео- та/або звукозаписувального технічного засобу з метою захисту правового інтересу учасників врегулювання простроченої заборгованості. Товариство та/або колекторська компанія зобов’язане попередити споживача, його близьких осіб, представника, спадкоємця, поручителя, майнового поручителя або третіх осіб, взаємодія з якими передбачена договором про споживчий кредит та які надали згоду на таку взаємодію, про таке фіксування. Таке попередження може бути здійснено Товариством та/або колекторською компанією щодо споживача – безпосередньо на Веб-сайті Товариства http://www.globalsplit.com.ua/  та/або безпосередньо під час спілкування.

Товариство та/або колекторська компанія зберігаються всі носії інформації, на яких зафіксовано взаємодію із споживачем, його близькими особами, представником, спадкоємцем, поручителем, майновим поручителем або третіми особами, взаємодія з якими передбачена договором про споживчий кредит та які надали згоду на таку взаємодію (у тому числі за допомогою технічних засобів), протягом трьох років після такої взаємодії.

Товариство та/або колекторська компанія можуть здійснювати обробку виключно персональних даних споживача, його близьких осіб, представника, спадкоємця, поручителя, майнового поручителя або третіх осіб, взаємодія з якими передбачена договором про споживчий кредит та які надали згоду на таку взаємодію, обов’язок з обробки яких покладений на них законом, а також персональних даних, що містяться у матеріалах та даних, зібраних у процесі взаємодії при врегулюванні простроченої заборгованості.

Товариство та/або колекторська компанія при врегулюванні простроченої заборгованості не здійснюють обробку персональних даних третіх осіб, у тому числі близьких осіб споживача, які не надали згоди на обробку їхніх даних, а також таких даних про споживача, його близьких осіб, представника, спадкоємця, поручителя або майнового поручителя, третіх осіб, взаємодія з якими передбачена договором про споживчий кредит та які надали згоду на таку взаємодію:

1) щодо графіка його роботи;

2) щодо місця та часу відпочинку;

3) щодо поїздок у межах та за межі України;

4) щодо місця та часу зустрічі з рідними, друзями та іншими особами;

5) щодо інформації, розміщеної в соціальних мережах;

6) щодо стану здоров’я;

7) щодо політичних поглядів та релігійних переконань;

8) щодо членства у партіях та громадських об’єднаннях;

9) фото та відеоматеріалів із зображенням споживача, його близьких осіб, представника, спадкоємця, поручителя або майнового поручителя, третіх осіб, взаємодія з якими передбачена договором про споживчий кредит та які надали згоду на таку взаємодію (крім випадків створення, зберігання, використання таких фото- та/або відеоматеріалів для виконання передбачених законодавством обов’язків, а також випадків створення, зберігання, використання таких фото- та/або відеоматеріалів на підставі письмової згоди споживача, його близьких осіб, представника, спадкоємця, поручителя або майнового поручителя, третіх осіб, взаємодія з якими передбачена договором про споживчий кредит та які надали згоду на таку взаємодію).

Товариство та/або колекторська компанія зобов’язані дотримуватися вимог законодавства щодо взаємодії із споживачами під час врегулювання простроченої заборгованості (вимог щодо етичної поведінки).

Товариством та/або колекторською компанією при врегулюванні простроченої заборгованості забороняється:

1) здійснювати дії, що зазіхають на особисту гідність, права, свободи, власність споживача, його близьких осіб, представника, спадкоємця, поручителя, майнового поручителя та/або інших осіб, ставлять під загрозу життя, здоров’я, ділову репутацію зазначених осіб, а також використовувати погрози, шантаж, вчиняти інші незаконні (неправомірні) дії стосовно зазначених осіб;

2) вводити споживача, його близьких осіб, представника, спадкоємця, поручителя, майнового поручителя, третіх осіб, взаємодія з якими передбачена договором про споживчий кредит та які надали згоду на таку взаємодію, в оману щодо:

а) розміру, характеру та підстав виникнення простроченої заборгованості, а також наслідків, що настануть для споживача, його близьких осіб, представника, спадкоємця, поручителя, майнового поручителя, третіх осіб, взаємодія з якими передбачена договором про споживчий кредит та які надали згоду на таку взаємодію, у разі невиконання умов договору про споживчий кредит;

б) передачі питання про погашення простроченої заборгованості на розгляд суду, можливості застосування до боржника заходів адміністративного і кримінального переслідування;

в) належності Товариства та/або колекторської компанії до органів державної влади та органів місцевого самоврядування;

3) з власної ініціативи взаємодіяти із споживачем, його близькими особами, представником, спадкоємцем, поручителем, майновим поручителем або третіми особами, взаємодія з якими передбачена договором про споживчий кредит та які надали згоду на таку взаємодію, та/або з їхніми близькими особами у період з 20 до 9 години, а також у вихідні, святкові і неробочі дні;

4) взаємодіяти із споживачем, його близькими особами, представником, спадкоємцем, поручителем, майновим поручителем або третіми особами, взаємодія з якими передбачена договором про споживчий кредит та які надали згоду на таку взаємодію, та/або з їхніми близькими особами більше двох разів на добу, крім випадків додаткової взаємодії за їхньою власною ініціативою. Взаємодія за допомогою засобів зв’язку вважається такою, що відбулася, якщо в результаті такої взаємодії особі передано змістовну інформацію про розмір простроченої заборгованості (розмір кредиту, проценти за користування кредитом, розмір комісії та інших платежів, пов’язаних з отриманням, обслуговуванням і поверненням кредиту), порядок її погашення, розмір неустойки та інших платежів, що стягуються у разі невиконання зобов’язань за договором про споживчий кредит або відповідно до закону;

5) приховувати інформацію про номер контактного телефону, з якого здійснюється дзвінок або надсилається повідомлення споживачу, його близьким особам, представнику, спадкоємцю, поручителю, майновому поручителю, третім особам, взаємодія з якими передбачена договором про споживчий кредит та які надали згоду на таку взаємодію, про поштову адресу або адресу електронної пошти, з якої надсилається повідомлення, про відправника поштового або електронного повідомлення;

6) використовувати функцію (сервіс) автоматичного додзвону до споживача, його близьких осіб, представника, спадкоємця, поручителя, майнового поручителя, третіх осіб, взаємодія з якими передбачена договором про споживчий кредит та які надали згоду на таку взаємодію, протягом більше 30 хвилин на добу;

7) використовувати на конвертах або повідомленнях, що надсилаються споживачу, його близьким особам, представнику, спадкоємцю, поручителю, майновому поручителю або третім особам, взаємодія з якими передбачена договором про споживчий кредит та які надали згоду на таку взаємодію, зображення, що можуть бути сприйняті як такі, що містять погрозу, розміщувати на конвертах або повідомленнях відомості, що прямо чи опосередковано вказують на наявність заборгованості, використовувати написи «виконавчий документ», «рішення про стягнення», «повідомлення про виселення» тощо, а також найменування органів державної влади, у тому числі осіб, які здійснюють повноваження у сфері примусового виконання рішень;

8) будь-яким чином повідомляти третіх осіб (крім осіб, взаємодія з якими передбачена договором про споживчий кредит та які надали згоду на таку взаємодію) про заборгованість споживача або здійснювати взаємодію з цими особами таким чином, щоб їм стала відома або могла стати відомою інформація про заборгованість споживача, крім випадків взаємодії з особою, стосовно якої споживач надав згоду на передачу їй інформації про наявність простроченої заборгованості, а також інших випадків, передбачених законом;

9) вимагати від споживача, його близьких осіб, представника, спадкоємця, поручителя, майнового поручителя, а також його роботодавця та/або інших осіб прийняти на себе зобов’язання щодо простроченої заборгованості, якщо інше не передбачено договором про споживчий кредит або законом;

10) вчиняти дії, що завдають шкоду репутації, у тому числі діловій репутації, споживача, його близьких осіб, представника, спадкоємця, поручителя, або погрожувати вчиненням таких дій;

11) вимагати погашення заборгованості в інший спосіб, ніж передбачено договором про споживчий кредит або законом;

12) за власною ініціативою будь-яким чином взаємодіяти із споживачем або його близькими особами, якщо споживач письмово, шляхом надання всіх належним чином оформлених підтвердних документів, повідомив, що його інтереси при врегулюванні простроченої заборгованості представляє його представник;

13) проводити особисті зустрічі із споживачем, його близькими особами, представником, спадкоємцем, поручителем, майновим поручителем, третіми особами, взаємодія з якими передбачена договором про споживчий кредит та які надали згоду на таку взаємодію, без попереднього погодження таких зустрічей відповідною особою;

14) будь-яким чином взаємодіяти з приводу укладеного споживачем договору про споживчий кредит з особами (крім споживача, його представника, спадкоємця, поручителя, майнового поручителя), які не надали згоди на таку взаємодію.

Товариство та/або колекторська компанія має право для донесення до споживача інформації про необхідність виконання зобов’язань за договором про споживчий кредит при врегулюванні простроченої заборгованості взаємодіяти з третіми особами, персональні дані яких передані Товариству та/або колекторській компанії споживачем у процесі укладення, виконання та припинення договору про споживчий кредит. Обов’язок щодо отримання згоди таких третіх осіб на обробку їхніх персональних даних до передачі таких персональних даних Товариству та/або колекторській компанії покладається на споживача. При цьому, споживач в момент передачі даних третіх осіб, попереджається Товариством та/або колекторською компанією, що за неправомірну передачу персональних даних третьої особи передбачена кримінальна відповідальність, встановлена статтею 182 Кримінального кодексу України, за незаконне збирання, зберігання, використання, поширення конфіденційної інформації про третіх осіб.

Якщо під час першої взаємодії Товариства та/або колекторської компанії з третьою особою вона висловила заборону на здійснення обробки її персональних даних, Товариство та/або колекторська компанія припиняє здійснення такої обробки.

Товариство та/або колекторська компанія з власної ініціативи не здійснює взаємодію з особами, з моменту отримання документів, які свідчать, що така особа:

1) є недієздатною особою або особою, обмеженою в дієздатності;

2) перебуває на стаціонарному лікуванні в закладі охорони здоров’я;

3) є особою з інвалідністю I групи;

4) є неповнолітньою особою.

У разі неподання документів, що підтверджують наявність обставин, передбачених цією частиною, їх наявність вважається непідтвердженою.

Порядок взаємодії зі споживачами фінансових послуг, розгляду звернень споживачів та захисту персональних даних