Контактна інформація органу, який здійснює державне регулювання щодо діяльності особи, яка надає фінансові послуги

 

Національний банк України

Комітет з питань нагляду та регулювання діяльності ринків небанківських фінансових послуг

 

Адреса: 01601, Київ, вул. Інститутська, буд. 9

Веб-сайт: https://bank.gov.ua

Телефон: 0 800 505 240

 

З метою захисту своїх прав споживач має право звертатися до:

  • Національного банку України Управління захисту прав споживачів фінансових послуг за наступною адресою: 01601, Київ, вул. Інститутська, буд. 9

Веб-сайт: www.nfp.gov.ua

Телефон контакт-центру: 0 800 505 240

 

  • Держпродспоживслужби України та її територіальних органів (адреси та телефони територіальних органів Держпродспоживслужби можна знайти на сайті

https://dpss.gov.ua/sluzhba/teritorialniorgani/kontakti-golovnih-upravlin-v-oblastyah-ta-mkiyevi

Веб-сайт: https://dpss.gov.ua

Адреса: 01001, м. Київ, вул. Б. Грінченка, 1

 

Клієнт (споживач послуги) має право звернутися з усною або письмовою скаргою/заявою до Товариства

та отримати обґрунтовану відповідь протягом 30 днів.

 

Способи врегулювання спірних питань щодо надання фінансових послуг:

1) Досудове врегулювання (направлення письмових звернень, запитів, листів до Товариства та/або до регулятора у сфері ринків фінансових послуг)

2) Судове врегулювання спору (направлення позовної заяви до суду).